loading...
ارائه انواع پروژه دانشجویی
اکبر بازدید : 43 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

چکیده

 

 

امروزه یکی از مهمترین  تغییرات محیط اقتصادی  پدیده­ای تحت عنوان تجارت الکترونیک می­باشد.از آنجا که  در محیط الکترونیک اغلب شواهد ومدارک  فقط به صورت الكترونيك در دسترس خواهد بود، اعتبار دهی و رسیدگی به این مدارک وشواهد  با استفاده از شیوه ها ی سنتی مشکل به نظر می رسد  از این رو تغییر در رویه­های گذشته حسابرسی احساس می شود .تجارت الکترونیک به عنوان یکی از پیامدهای فناوری اطلاعات برای حسابرسان واستفاده کنندگان از اطلاعات مالی  دارای فرصت ها و تهدیدهایی  است  دراین مقاله تلاش شده است  این فرصتها وتهدیدها مطرح گردیده و در نهایت  اهمیت وچگونگی حسابرسی مستمر به عنوان یک از راهکارهای اعتبار دهی به اطلاعات ومدارک تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 

 

اکبر بازدید : 18 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

چكيده
استانداردهای حسابداری، مقررات حاکم‌بر چگونگی انجام کار حسابداری هستند.استانداردها به‌عنوان قواعد پایدار مورد پذیرش همگان قرار می‌گیرند، اما در عمل به‌طور دائم در تغییرند.
استانداردهای حسابداری معمولاً شامل سه بخش هستند : شرح مسئله،بحث مستدل یا ارائه راههایی برای حل مسئله،ارائه راه‌حل مطلوب.

یکی از رویدادهای بسیارمهمی که در سال‌ها ی اخیر در جامعه حسابداری کشور به وقوع پیوست، تدوین استانداردهای حسابداری ایران بر مبنای استانداردهای  بین‌المللی حسابداری و الزام به رعایت آن در تهیه صورت‌‌های مالی بود. از آنجا که این استانداردها شامل تغییراتی در برخی از روش‌ها و رویه‌های مورداستفاده نسبت به سال‌های قبل از الزام به رعایت استانداردها بود، این احتمال همواره وجود داشت که قابلیت مقایسه صورت‌‌های مالی زیر سوال رود. به این ترتیب در این مقاله قابلیت مقایسه صورت‌های مالی، در قبل و بعد از الزام به رعایت استانداردهای حسابداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


اکبر بازدید : 37 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

چكيده:

قانون تجارت الكترونيكي ايران كه در تاريخ 17/10/1382 به تصويب رسيد اولين قانون در اين زمينه است كه در كشور ما به تصويب رسيده است. قانون مزبور كه وظيفه تنظيم امور مربوط به تجارت خارجي الكترونيكي و از راه دور را برعهده دارد از ديدگاههاي مختلفي قابل بررسي مي‌باشد. اما در اين تحقيق فقط از ديدگاه «حقوق رقابت» قانون مزبور مورد بررسي و مطالعه قرار مي‌گيرد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اکبر بازدید : 26 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از پدیده هائی که در قرنهای اخیر و بخصوص از قرن 16  به این طرف در دنیا رایج شده و امروز سهم مهمی در اقتصاد جهانی و در اقتصاد ملتها و کشورها ایفا می نماید پدیده بانک و بانکداری است. 
امروز بخش بانک و روابط بانکی و پولی بویژه بعد از رواج پول کاغذی و تبدیل پولهای فلزی و شبه فلزی به پول اعتباری دامنه بسیار وسیعی پیدا کرده و چه بسا سهم بالائی را در اقتصاد جهانی ایفا می نماید. و چنانچه با بازارهای اعتباری و بیمه و بورس و موسسات مشابه و روابط بانکی و اوراق بهادار و اوراق مشارکت و اوراق مالی دیگر بررسی شود . بیش از پنجاه درصد سهم اقتصاد جهانی را به خود اختصاص می دهد. یعنی بخش اعتباری و غیر واقعی اقتصاد در برابر بخش واقعی که همان فعالیتهای تولیدی و خدماتی باشد به بیش از نصف می رسد. 
لذا شناخت این بخش و احکام مربوط به آن و حل مشکلات و معضلات آن و هدایت صحیح امور مربوط و سیاستگزاری و چاره جوئی و چاره اندیشی حکیمانه و خردمندانه برای سلامت و پویائی آن خود یک ضرورت و منشأ خیر و برکت خواهد بود. 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اکبر بازدید : 32 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)


بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همرا ه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است.این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکره‌ها هستند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اکبر بازدید : 23 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
اکبر بازدید : 41 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
  • رایانه یا کامپیوتر دستگاهی است که برای پردازش اطلاعات تحت یک روال معین استفاده می‌شود.
  • مدتی در فارسی به کامپیوتر "مغز الکترونیکی" می‌گفتند. بعد از ورود این دستگاه به ایران در اوائل دهه ۱۳۴۰ نام کامپیوتر به‌کار رفت. واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و به‌تدریج جای کامپیوتر را می‌گیرد. واژه رایانه پارسی است و از فعل پارسی رایاندن به معنی سامان دادن و
  • مرتب کردن آمده. معنی واژگانی رایانه می‌شود ابزار دسته‌بندی و ساماندهی.
  • در گذشته دستگاه‌های مختلف مکانیکی ساده‌ای مثل خط‌کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می‌شدند. در برخی موارد از آن‌ها به‌عنوان رایانه آنالوگ نام برده می‌شود. چراکه برخلاف رایانه‌های رقمی، اعداد را نه به‌صورت اعداد در پایه دو بلکه به‌صورت کمیت‌های فیزیکی متناظر با آن اعداد نمایش می‌دهند. چیزی که امروزه از آن به‌عنوان «رایانه» یاد می‌شود در گذشته به عنوان «رایانه رقمی (دیجیتال)» یاد می‌شد تا آن‌ها را از انواع «رایانه آنالوگ» جدا سازند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 4,560